Infotelefoni 1188 suurimaks probleemiks
võib pidada tööjõupuudust, mis sunnib firmat tööle võtma ka mitte just kõige
pädevamaid kõneoperaatoreid.
“Tegeleme oma teenindajate koolitamisega iga päev, seda nii keeleliselt kui ka teeninduse kvaliteedi osas. Nõuame oma teenindajatelt nii eesti kui ka vene keele valdamist. Paraku teenindajad vahetuvad ning kõik ei suuda ennast 1188 võimalustega kohe kurssi viia,” selgitas infotelefoni 1188 omaniku Telemedia Eesti AS-i turundusjuht Tiia Schapel Eesti Päevalehele. “Kindlasti puutume ka meie kokku kogu teenindusvaldkonda puudutava tööjõupuudusega, paraku on see üldisem probleem ja seda mitte ainult meie teeninduses.”
Turuuuringu järgi on 1188 populaarseim infotelefon.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.