Infotelefoni 1188 suurimaks probleemiks
võib pidada tööjõupuudust, mis sunnib firmat tööle võtma ka mitte just kõige
pädevamaid kõneoperaatoreid.
“Tegeleme oma teenindajate koolitamisega iga päev, seda nii keeleliselt kui ka teeninduse kvaliteedi osas. Nõuame oma teenindajatelt nii eesti kui ka vene keele valdamist. Paraku teenindajad vahetuvad ning kõik ei suuda ennast 1188 võimalustega kohe kurssi viia,” selgitas infotelefoni 1188 omaniku Telemedia Eesti AS-i turundusjuht Tiia Schapel Eesti Päevalehele. “Kindlasti puutume ka meie kokku kogu teenindusvaldkonda puudutava tööjõupuudusega, paraku on see üldisem probleem ja seda mitte ainult meie teeninduses.”
Turuuuringu järgi on 1188 populaarseim infotelefon.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.