Infotelefoni 1188 suurimaks probleemiks
võib pidada tööjõupuudust, mis sunnib firmat tööle võtma ka mitte just kõige
pädevamaid kõneoperaatoreid.
“Tegeleme oma teenindajate koolitamisega iga päev, seda nii keeleliselt kui ka teeninduse kvaliteedi osas. Nõuame oma teenindajatelt nii eesti kui ka vene keele valdamist. Paraku teenindajad vahetuvad ning kõik ei suuda ennast 1188 võimalustega kohe kurssi viia,” selgitas infotelefoni 1188 omaniku Telemedia Eesti AS-i turundusjuht Tiia Schapel Eesti Päevalehele. “Kindlasti puutume ka meie kokku kogu teenindusvaldkonda puudutava tööjõupuudusega, paraku on see üldisem probleem ja seda mitte ainult meie teeninduses.”
Turuuuringu järgi on 1188 populaarseim infotelefon.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.