Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Infotelefoni 1188 suurimaks probleemiks
võib pidada tööjõupuudust, mis sunnib firmat tööle võtma ka mitte just kõige
pädevamaid kõneoperaatoreid.
“Tegeleme oma teenindajate koolitamisega iga päev, seda nii keeleliselt kui ka teeninduse kvaliteedi osas. Nõuame oma teenindajatelt nii eesti kui ka vene keele valdamist. Paraku teenindajad vahetuvad ning kõik ei suuda ennast 1188 võimalustega kohe kurssi viia,” selgitas infotelefoni 1188 omaniku Telemedia Eesti AS-i turundusjuht Tiia Schapel Eesti Päevalehele. “Kindlasti puutume ka meie kokku kogu teenindusvaldkonda puudutava tööjõupuudusega, paraku on see üldisem probleem ja seda mitte ainult meie teeninduses.”
Turuuuringu järgi on 1188 populaarseim infotelefon.
Kontsept Arhitektuuribüroo poolt projekteeritud korterelamu Tartus Peetri tänav 7 pakub varasema mahajäetud hoone asemel üksnes silmailu. Aastakümneid varjusurmas olnud hoone on saanud uue hingamise, stiilse hoovimaja ja uued elanikud.