Viimasel nädalal on rämpsposti saatmine
aktiivsemaks muutunud üle maailma, põhjuseks on ühe traadita interneti
tooteid pakkuva ettevõtte aktsiate müügikampaania.
Ettevõtte Prime Time Group aktsiaid osta soovitavad e-kirjad olid eile tõstnud ülemaailmset rämpsposti hulka 30 protsendi võrra, vahendas Tarbija24.
Tegemist on uue rämpsposti saatjate "pump-and-dump" strateegiaga. Antud strateegia kohaselt tuleb investeerida odavatesse väikeetevõtete aktsiatesse. Seejärel saadetakse välja e-kirjad, mis meelitavad inimesi sama ettevõtte aktsiaid ostma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui inimesed seda teevad, tõusevad aktsiate hinnad ja senised omanikud müüvad oma aktsiad kasumiga maha.
Rämpskirja vastase tarkvaraga tegeleva ettevõtte Sophos uurijate andmel märkasid nad rünnakut esmalt Saksamaal, hiljem täheldati seda ka teistes riikides.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.