16. august 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

E-kindlustus pakub 24 tundi avatud kõnekeskuse teenust

Eesti suurima kindlustusmaaklerfirma E-kindlustuse kõnekeskus on alates tänasest avatud 24 tundi.

Kõnekeskuse kaudu on nüüdsest võimalik vormistada vajalikke kindlustuspoliise ööpäev läbi. Lisaks saavad kliendid kõnekeskusega suhelda ka Skype'i kaudu, teatas ettevõte.

E-kindlustuse juhataja Risto Rossari sõnul on viimasel ajal märgatavalt suurenenud telefoni teel kindlustuslepingut sõlmida soovijate hulk. “Otsustasime reageerida klientide soovidele adekvaatselt ning lõime kõnekeskuse, mis on avatud 24 tundi ning võimaldab täpselt sama teenuse nagu internetistki. Nüüd on võimalik saada abi 24 tundi ööpäevas kahjujuhtumite korral ning esitada lepingute muutmise ja lõpetamise soove,” täpsustas Rossar.

E-kindlustuse kõnekeskuse töötajad pakuvad ka kõikide kindlustusseltside hinnavõrdlust ning klient saab valida endale soodsaima lepingu.

E-kindlustus avas 2001. aastal ühena esimestest Euroopas veebipõhise kindlustuskeskkonna. E-kindlustuse veebiportaalis on võimalik sõlmida standardseid kindlustuslepinguid nagu liiklus- ja kaskokindlustus ning tellida kodu- ja reisikindlustust.

E-kindlustuse osa kindlustusmaaklerite turul on 23%. Ettevõtte käive oli 2006. aastal üle 37,3 miljoni krooni. Firma sõlmis eelmisel aastal 114 000 kindlustuslepingut ehk keskmiselt 317 lepingut päevas ning vahendas 261 miljoni krooni ulatuses kindlustusmakseid, mis moodustab 8,3% Eesti kahjukindlustuse turust. E-kindlustuse klientideks on 111 132 eraisikut ja 14 541 ettevõtet.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Helen RootsKinnisvarauudised.ee juhtTel: 55 988 223
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474