Tele2 Eesti juhatuse esimees Toomas Tiivel
ütles aripaev.ee-le, et mobiilioperaatorite orgaaniline kasv jääb
väiksemaks.
„Seni on kasvatud kõneminutite arvu suurenemise tõttu, kuid on tunda, et mobiilituru orgaaniline kasv jääb väiksemaks ja näha on turu jahenemise märke,“ kommenteeris ta Tele2 majandustulemusi. Tele2 Eesti käive kasvas kolmveerand aastaga 16% 1,434 miljardi kroonini võrrelduna 1,239 miljardi krooniga möödunud aasta samal perioodil.
Kõige kiiremini kasvavad mobiilsest andmesidest ja sisuteenustest, kasvades võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ligi 50%.
„Kasvu protsent võib küll suur olla, kuid alustasime suhteliselt madalate numbritega. Arvan, et edasipidi kasvavadki operaatorid mobiilse andmeside ja sisuteenustega, nagu mobiiliga e-mailide lugemine ja positsioneerimisteenused, muusika ja videod. Inimesed on aru saanud, et mobiiliga saab ka internetis käia,“ selgitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Edukas on ka Tele2 äriklientide värbamiskampaania. „Meile kuulub tänaseks päevaks 16% äriklienditurust, aastal 2006. oli meie käes 8% turust. Kampaania käib pidevalt ja nagu näha toimib päris hästi“ selgitas ta.
Ka logovahetus ei ole kahjuks tulnud. „Otseselt logovahetuse mõjusid mõõtnud ei ole, aga mulle versioon meeldib. Selline vähe pehmem ja sõbralikum imidž kahjuks ei tule,“ lisas Tiivel.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.