Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul tuleks
Estonia puiesteelt liiklus uute trammiliinide tööle hakkamise korral üldse maha
võtta ja ainult tramm, troll ja buss alles jätta.
„Ükski tavasõiduk seal sõitma ei hakkaks, sest nad lihtsalt ei mahuks ära,“ ütles Mutli Tallinna tuleviku muutusi kirjeldades.
„Fakt on see, et kui ühistransporti kesklinna piirkonnas arendada, siis selleks tuleb autodelt ruumi ära võtta,“ oli abilinnapea konkreetne. Autod tuleks tulevikus linnavalitsuse nägemuse kohaselt jätta linna serva parklatesse ja edasi liikuda ühistranspordiga.
Kuna „Tallinna tramm“ projekti raames Lasnamäe – kesklinna suunal hakkaks tramm sõitma mööda Gonsiori tänavat, muudaks see niigi kitsal tänaval liiklemise ühesuunaliseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Igasugune müra ja vibratsioon ja muu paha on võimalik viia miinimumini, seega mingit kohvitassi väristamist hommikul ei saa enam olema,“ rahustas Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli Gonsiori tänava elanikke.
„Kui öelda, et sinna jääb üks sõidurada peale, siis on selge, et sinna jääb ainult üks suund, “ ütles Mutli tänasel pressikonverentsil ning lisas, et ta ei näe selles probleemi, kuna liiklust on ju võimalik ümber suunata. Veel rääkis Mutli, et kui linn tahab anda ühistranspordile prioriteeti, siis tulebki autodelt tänavaruumi ära võtta.
Ka on linnal plaanis tänava laiendamiseks kärpida Gonsiori tänavat ääristavalt alleelt mõni puu.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.