Kolm aastat tagasi sai sellise summa eest
Moskvas kahetoalise korteri, mille eest tänapäeval vaid garaaži osta saab,
vahendas Interfaks.
Suure autostumise tagajärjel on pea võimatu leida Moskvas parkimiskohta. See ei ole ainult kesklinnas elavate inimeste probleem, vaid ka äärelinna elanike oma.
2005 aastal võttis linnavalitsus vastu otsuse ehitada juurde garaaže ja parkimiskohti, kuna inimesed olid sunnitud oma raudhobuseid kõnniteedele parkima. Aastatel 2002-2004 ehitati Moskvasse 70-80 tuhat parkimiskohta. Tänavu plaanib kohalik omavalitsus ehitada kuni 126 tuhat uut parkimiskohta.
Moskva südalinnas tuleb parkimiseks kasutatava maalapikese eest välja käia ligikaudu 107 tuhat dollarit. Märksa vähem peavad kergitama oma kukrut kesklinnas elavad inimesed, kelle läheb parkimiskoht maksma 64 tuhat dollarit. Kõige õnnelikumateks võib pidada äärelinlasi. Nemad saavad auto pargitud 56 tuhande dollariga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.