Suurbritannia suurfirmad lubavad pakkuda
rohelisi tooteid ning investeerida uuringutesse ja tehnoloogiatesse, et
vähendada süsinikdioksiidi emissiooni, kirjutas nytimes.com.
18 Inglismaa top-firmat, sh autotootjad, lennuliinid, jaemüüjad ja pangad, on avaldanud aruande, milles nad lubavad arendada uusi tooteid ja teenuseid, mis võimaldavad nende klientidel vähendada süsinikdioksiidi ehk CO2-e emissiooni. Sõnumit plaanitakse levitada firmades üle maailma, et kliimamuutuse teema tõuseks kõrgemale nende päevakavas.
Tänases aruandes seisab, et emissiooni vähendamise vastutus lasub tarbijate õlul, kes läbi oma ostude mõjutavad ca 60% Inglismaa süsinikdioksiidi emissioonist. Vastutus on samuti ettevõtetel, mis saavad oma klientidele võimaldada emissiooni vähendamist, pakkudes rohelisi tooteid. Samuti on vastutav valitsus, kes saaks maksude vähendamisega pakkuda stiimulit tarbijatele, vähendamaks süsinikdioksiidi emissiooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.