18 Inglismaa top-firmat, sh autotootjad, lennuliinid, jaemüüjad ja pangad, on avaldanud aruande, milles nad lubavad arendada uusi tooteid ja teenuseid, mis võimaldavad nende klientidel vähendada süsinikdioksiidi ehk CO2-e emissiooni. Sõnumit plaanitakse levitada firmades üle maailma, et kliimamuutuse teema tõuseks kõrgemale nende päevakavas.
Tänases aruandes seisab, et emissiooni vähendamise vastutus lasub tarbijate õlul, kes läbi oma ostude mõjutavad ca 60% Inglismaa süsinikdioksiidi emissioonist. Vastutus on samuti ettevõtetel, mis saavad oma klientidele võimaldada emissiooni vähendamist, pakkudes rohelisi tooteid. Samuti on vastutav valitsus, kes saaks maksude vähendamisega pakkuda stiimulit tarbijatele, vähendamaks süsinikdioksiidi emissiooni.
Autor: Haldusuudised.ee