Suurbritannia suurfirmad lubavad pakkuda
rohelisi tooteid ning investeerida uuringutesse ja tehnoloogiatesse, et
vähendada süsinikdioksiidi emissiooni, kirjutas nytimes.com.
18 Inglismaa top-firmat, sh autotootjad, lennuliinid, jaemüüjad ja pangad, on avaldanud aruande, milles nad lubavad arendada uusi tooteid ja teenuseid, mis võimaldavad nende klientidel vähendada süsinikdioksiidi ehk CO2-e emissiooni. Sõnumit plaanitakse levitada firmades üle maailma, et kliimamuutuse teema tõuseks kõrgemale nende päevakavas.
Tänases aruandes seisab, et emissiooni vähendamise vastutus lasub tarbijate õlul, kes läbi oma ostude mõjutavad ca 60% Inglismaa süsinikdioksiidi emissioonist. Vastutus on samuti ettevõtetel, mis saavad oma klientidele võimaldada emissiooni vähendamist, pakkudes rohelisi tooteid. Samuti on vastutav valitsus, kes saaks maksude vähendamisega pakkuda stiimulit tarbijatele, vähendamaks süsinikdioksiidi emissiooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.