Elisa Eesti juhi Sami Seppäneni sõnul ei
kavatse Elisa oma hinnapoliitikat muuta, uskudes, et EMT kaotab uue süsteemi
tõttu hulga kliente.
„EMT tõi oma teates uue hinnapoliitika kohta välja, et sama minutisammuga arveldust kasutab ka Soome Sonera. Sonera aga kaotas pärast uue süsteemi juurutamist aasta või poolega sadu tuhandeid kliente,“ rääkis Seppänen, kelle hinnangul on klientide kaotust oodata ka EMT-l. Täpsemalt operaatorit vahetavate klientide arvu ei soostunud Seppänen siiski prognoosima.
„Meie oma hindade arvestamist muuta ei kavatse,“ kinnitas ta.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?