Schenkeri juht Meelis Arumeel ütles
aripaev.ee-le, et ei ole EMT hinnaarvestuse muutmise pärast mures.
„Me ei ole paanikas. Meie ettevõttel on teistel põhimõtetel lepingud. Meil on sideleping ja üksikute kõneminutite eest maksma ei pea,“ märkis Arumeel.
Arumeele sõnul on Schenker EMT klient. Kokku kasutab EMT mobiiliteenuseid ettevõttes umbes 150 inimest.
Aripaev.ee küsis Meelis Arumeelelt päevaküsimuse „Kas kavatsete EMT hinnapoliitika muutmise pärast mobiilioperaatori välja vahetada?“
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?