Schenkeri juht Meelis Arumeel ütles
aripaev.ee-le, et ei ole EMT hinnaarvestuse muutmise pärast mures.
„Me ei ole paanikas. Meie ettevõttel on teistel põhimõtetel lepingud. Meil on sideleping ja üksikute kõneminutite eest maksma ei pea,“ märkis Arumeel.
Arumeele sõnul on Schenker EMT klient. Kokku kasutab EMT mobiiliteenuseid ettevõttes umbes 150 inimest.
Aripaev.ee küsis Meelis Arumeelelt päevaküsimuse „Kas kavatsete EMT hinnapoliitika muutmise pärast mobiilioperaatori välja vahetada?“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.