Eesti elanike hinnangul on
ehitusmaterjalide kauplustest parim teenindus K-rautakesko poodides, selgub
Faktum Ariko koostatud värskest uuringust ”Ehitus-remont-kinnisvara 2007”,
teatas ettevõte.
”Ehitusbuumi jahtumise tingimustes, kui defitsiit on asendunud terava konkurentsiga, on saanud heast teenindusest suur eelis. Klientide kõrge hinnang K-rautakesko teenindusele tõestab, et oleme erakliente pidanud alati võrdväärseks meie suurklientidega,” lausus K-rautakesko juhatuse esimehe Alo Ivask.
K-rautakesko sai konkurentidega võrreldes kõrgeima hinnangu kategooriates teenindajate abivalmidus, teeninduse kiirus, kaupade leidmise lihtsus ning kaupluse üldine välimus. Võrreldes 2006. aastaga on klientide hinnangud K-rautakeskole tõusnud. Uuring hõlmas Eesti kaheksat suurimat ehitus- ja sisustuskaupluste ketti.
K-rautakesko kaubamärgi all tegutsev Rautakesko AS on ehitus- ja sisustuskaupade müüja. Ettevõttel on Eestis kokku 5 kauplust. Ettevõte annab tööd ligi 450 inimesele. Rautakesko AS kuulub Soome kaubandus- ja logistikakontserni Kesko.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.