Oma kodu soetajad pole kuhugi kadunud. Nad 
lihtsalt ootavad teistsugust lähenemist kui aasta tagasi. Ja seda põhjusega.
„Hetkel, kui ollakse äraootaval positsioonil ning ei julgeta raha investeerida olemasolevate projektide tutvustamisse, on tegelikult just õige aeg seda teha. Hetkeolukorras, ilma ülemäärase taustamürata, on lihtne ja üsna odav end silmapaistvaks muuta ning ostjatele meelde jääda,“ kirjutas kinnisvaraportaalis KV.EE turundusjuht Mikk Olle. Tema sõnul ei pruugi argumendiks olla konkurentsivõimeline hind, vaid see miski, mis objekti ostja jaoks väärtuslikumaks muudab ehk midagi, mis kannab endas positiivseid emotsioone.
„Ei ole harvad juhud, kui kahe võrdväärse objekti korral valib ostja kallima ja seda just meeldiva teeninduse ning läbimõeldud ja inimliku suhtumise või väikese, kuid olulise lisaväärtuse pärast. Paraku näevad paljud ettevõtted potentsiaalset ostjat kui emotsioonitut robotit, kes kaalub võimalusi vaid materiaalsest vaatenurgast lähtudes. Loomulikult on objekti hind tehingu eduka sooritamise juures üheks nurgakiviks, kuid kutsume arendajaid ja vahendajaid pöörama enam tähelepanu sellele, kuidas nad oma objekte müüvad,“ kõlas Olle üleskutse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.