• 03.04.08, 10:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapank väljastas pettusekahtlusega kaardi

Pärast pangakaardi unustamist sularahaautomaati pidi Kanal2 reporter Martin Mae uut kaarti ootama kaks nädalat. Makstes uue kaardiga toidupoes, oleks temast peaaegu pettur tehtud – kassas teatas aparaat, et tegemist on pettusekahtlusega kaardiga.
“Jäi vähe puudu, et politsei oleks välja kutsutud,” ütles Mae, kelle Hansapangast saadud tuliuus kaart Selveris makstes kassapidajale petukahtlust näitas, mille peale kutsuti kohale ka turvamees, kirjutas Oma Saar.
Mae käis oma uue kaardiga Hansapangas, kus kaarti kontrolliti ja öeldi, et sellega on kõik korras. Hansapanga pressiesindaja Kristi Künnapas nentis, et kindlasti ei olnud tegu asjade normaalse käiguga ja Hansapanga teenus tavapäraselt nii ei toimi. Pärimisele, miks osutus Mae kaart petukahtlusega kaardiks, ei osanud pressiesindaja täpset vastust anda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 11:17
Professionaalne kinnisvarahooldus ja avariiteenus lasevad keskenduda sellele, mis on päriselt oluline
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele