Mobiilioperaator Elisa klientide arv kasvas
aastaga 10% ehk 327 400 kliendini. Ettevõtte I kvartali ärikasum (EBITDA) oli
142,5 miljonit krooni, moodustades ettevõtte käibest 35,3%. Käive oli samal ajal
403,4 miljonit kooni, teatas firma.
„Elisa on aastaga kümnendiku võrra uusi kliente juurde võitnud,“ ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. „Elisa teenis esimeses kvartalis 85,7 miljonit krooni kasumit, Elisa ärikasumi marginaal kasvas aastaga 35,3%ni. Elisa kliendiarvelduste maht on aastaga 8% kasvanud, kuid käive 7% vähenenud.“
„Käibelanguse põhjuseks on operaatoritevahelise sidumistulu mitte sisuline, vaid vormiline vähenemine, mis sõltus regulatsioonist ja muutus möödunud aasta novembris,“ selgitas Sami Seppänen. „Kuna Eesti mobiilsides on kiire kasvu ajad möödumas, peavad operaatorid leidma tulude suurendamiseks uusi võimalusi. Selle aasta tähtsaimaks märksõnaks on kindlasti 3G leviala arendamine.“
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu märkis, et hetkel on klientide jaoks üks olulisemaid ootusi andmesidekiiruste kasv ning mobiilne internet. „Elisa keskendub käesoleval aastal oma 3G võrgu arendamisele,“ selgitas Andrus Hiiepuu. „Kuigi Eestis kasvab mõningal määral ka kõneliiklus, on tulevik siiski andmeside, täpsemalt mobiilse interneti päralt. Mobiiltelefon loob meile vabaduse töötada ja lahutada meelt ükskõik kus ja ükskõik millal.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.