Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul
kasvas ettevõtte kliendibaas esimeses kvartalis 4600 kliendi võrra. Suurt edu
tõi perepaktett koos 6-10aastastele lastele mõeldud Limpa
mobiiltelefonide müügiga.
Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul kasvas ettevõtte kliendibaas käesoleva aasta esimese kolme kuuga 4600 kliendi võrra.
„Selle aasta esimeses kvartalis kasvas Elisa kliendibaas 4600 kliendi võrra. Kasvu peamisteks põhjusteks olid edukas tegevus ärisektoris ning perepakettide müük koos Limpa mobiiltelefonidega. Oma positsioone kasvatas ka ZENi kõnekaart, mis on jätkuvalt liider teismeliste segmendis,“ rääkis edu tagamaadest Hiiepuu.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.