"Ärge solkige mu äri!" kurjustas Adelberg
Kinnisvara OÜ juhataja Anu Koppel aripaev.ee ajakirjanikuga. Põhjuseks siis
Äripäevas ilmunud lugu sellest, kuidas lugupeetav ärinaine kasutas
huvitavat turndusvahendit ja näitas korteri hinnaks 1000 krooni, ehkki see ei
vastanud tõele.
Ma siiski isiklikult arvan, et me ei peaks Anu Koppeli peale tigedad olema ja teda petmiskatses süüdistama. Mõistan täiesti, et praeguste suviste ilmade ning raskete aegade juures on maakleril kontoris igav. Aga... mitte ainult. Masendav ja suisa õudne. Müüa ei õnnestu mitte midagi mitte mingisuguse hinnaga. See on muidugi aja märk. Kinnisvaraturg tiksub allapoole sama järjekindlalt kui kellaosuti minu vanonu hõbeuuri sihverplaadil.
Mida Anu Koppel siis peaks tegema? Kas hulluma ja pead vastu lauda peksma? Ei, ta on mõistlik inimene ning ei tee selliseid rumalusi. Ta mõtleb välja huvitava turundusvahendi. Ja - etskae! Mõned inimesed helistavadki! Ehkki neile tuleb selgitada, et 1000 krooni polnud nüüd küll päris õige hind, siis Anu Koppel saab ometi suhelda inimeste - ütleks isegi potentsiaalsete klientidega! Kõik polegi veel läbi!
Nõnda võib tõesti nõustuda meie viimase aja suurte kinnisvaraklassikutega, kes tõdevad, et "ehkki ostuotsuseid tehakse vähe, siis ostjatepoolne huvi on suur".
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nüüd me siis teame, mis on selle surematu lause taga. Tänu Anu Koppeli kuulutustele! Võib isegi öelda, et tema ongi seni kinnisvaraturult kõige hullema eemal hoidnud, kuna on säilitanud kõige tähtsama - "ostjate huvi"!
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.