Maksu- ja tolliamet vabandab klientide ees,
kellel on tekkinud probleeme MTA elektroonilise maksuvõlglaste otsingu ekslike
vastustega. Amet on võtnud pakutava avaliku teenuse vaatluse alla ning otsib
võimalusi edasiste ebameeldivuste vältimiseks.
Maksuamet teatas, et on tänulik tähelepanu juhtimise eest maksuvõla elektroonilise päringu probleemidele.
Möödunud nädalavahetusel näitas maksuvõla otsing võlgu ka neil, kes tegelikult võlgu polnud.
Probleem tekkis sellest, et osad pangaülekannete andmed jõuavad maksuameti andmebaasi tehingule järgneval tööpäeval. Kui maksu tasumise tähtaeg satub reedele, võib juhtuda, et automaatne elektrooniline päring näitab nädalavahetusel võlga, kuigi seda tegelikult pole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Järgmine kord, mil maksu tasumise tähtaeg satub reedesele kuupäevale, saabub 20. veebruaril 2009.
Maksuhaldur soovitab maksud deklareerida elektrooniliselt ning kasutada kohustuste täitmiseks online-kontosid, kuna siis jõuab info ülekande kohta maksuhaldurini 15-20 minuti jooksul.
Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu sellele, et 13. oktoobri Aktuaalse Kaamera maksuteemalises uudises tõlgendati ajakirjanikule antud infot valesti. Maksuhaldur ei arva, et kliendid on üldiselt tekkinud olukorraga rahul. Ajakirjanikule selgitati, et maksuvõla teenusega on rahulolu väljendanud Krediidiinfo, kes oma andmed otse MTA süsteemist saab.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.