Täna tööd alustanud Tallinna trammijuhtide
õpperühma soovis tulla 50 inimest, kellest vastu võeti vaid 15. Seega
konkureeris ühele kohale 3,3 tahtjat.
«Septembris tegime trollijuhtide kursuse ja samamoodi registreerus inimesi väga palju. Aasta-poolteist tagasi otsisime tikutulega neid, kes tahaksid trammi- või trollijuhiks õppima tulla,»ütles Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise liiklusteenistuse direktor Meelis Tartu Tallinna Postimehele.
Ta tõdes, et tõenäoliselt on niisugune tendents tingitud majandusliku olukorra halvenemisest ja sellest, et firmad on töötajaid kõvasti koondanud.
Tartu sõnul ületab trammijuhtide keskmine brutopalk praegu juba 10 000 krooni, mis on tõenäoliselt piisav stiimul sellesse ametisse asumiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.