Ehkki mitmed GoBusi Tartu linnaliinidel
sõitavad bussid ületavad linna nõutud vanusepiiri, ei kavatse bussfirma uuemaid
busse soetada, nimetades vanusepiiri sätet rumalaks.
GoBusi ja linna vahelise lepingu kohaselt peavad pooled linnaliinibussid olema uuemad kui kümme aastat ja ülejäänute vanus ei tohi ületada 15 aastat, mis mitme bussi puhul seda peagi teeb, kirjutas Tartu Postimees.
GoBusi Tartu regiooni direktor Valter Keis tõdes, et ega olukorra muutmiseks olegi väga palju variante, ja lisas, et peab lepingus sätestatud vanusepiiri nõuet rumalaks.
«Tänases majandussituatsioonis oleks ääretult rumal ja põhjendamatu käitumine, kui paneksime 10-aastase bussi aia äärde ja ostaksime 8 aasta vanuse asemele,» rääkis Keis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rein Haak ütles, et ega linnal jää tõesti muud valikut kui trahvima hakata. Trahvisumma on 3000 krooni iga vanusepiiri ületanud bussi eest. Haak lisas, et ei saa kuidagi nõustuda Keisi väitega, et busside vanusepiiri nõue on rumal, sest ka GoBus on ise lepingule alla kirjutanud.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.