4. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Post sai lühinumbri - 1661

Postiettevõtte klientidel on informatsiooni saamine kevadest lihtsam, sest Eesti Posti klienditeeninduskeskus sai senisest lühinema numbri 1661.

Lühinumber on 1661, mis on meeldejääv ja samas ka sarnane senisele pikale infotelefoni numbrile 6 616 616, teatas ettevõte.

Eelmisel aastal helistati infotelefonile üle 132 000 korra, keskmine kõnede arv kuus oli 11 000. Aastatega on kõnede arv klienditeeninduskeskusesse pidevalt suurenenud: 2005. aastal oli 65 567 kõnet, 2006. aastal tehti 108 807 kõnet ning 2007. aastal ületas kõnede arv 120 000 piiri.

Telefoni teel pöördudutakse eelkõige info saamiseks. Olulise osa moodustavad järelotsimised ning perioodika päringud, uuritakse hindade ja tellimisvõimaluste kohta. Samas avaldatakse nii kiituseid kui esitatakse ka kaebusi.

Senine infonumber 6 616 616 jääb kasutusele välismaalt helistades.

Autor: Haldusuudised.ee

Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Siim SultsonKinnisvarauudised.ee juhtTel: 53330 651
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 5123 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58361 474