• 19.04.09, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilikasutajad tahavad reklaami eest tasuta muusikat

Ülemaailmne uuring näitas, et peaaegu pool mobiilikasutajatest ei ole vastu telefonis näidatavatele reklaamidele, juhul kui saavad selle eest tasuta muusikafaile.
Uuring viidi läbi 4000 inimese seas 19 maailma riigis, eesmärgiga mõista mobiilse tehnoloogia trende, üüringu korraldanud rahvusvaheline ärinõustamisfirma KPMG.
Ka majandussurutise ajal on tarbijad huvitatud teenustest, mis hõlmavat muusikat, meelelahutust, mänge ja e-kirjavahetust ning märgata on optimismi tehnoloogiat ja kommunikatsiooni siduvas mobiilisektoris.
KPMG Balticsi ärinõustamisteenuste juht Rivo Jõepere kommenteeris, et nutitelefonide lisandumisega ning audio- ja videofailide pealetungiga laienevad ka turvariskid. „Ettevõtted peavad edaspidi vaatama ka mobiiltelefone osana IT-süsteemist ning hindama, mis riskid uute kommunikatsioonivõimalustega kaasnevad. Mobiilid on muutumas pisikesteks arvutiteks, mida võivad samamoodi ohustada viirused ja infot koguvad troojalased.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

KPMG uuring näitas, et muusika pakub mobiilikasutajatele huvi, sest 30 protsenti kasutajatest on viimase aasta jooksul muusikat telefoni laadinud ning 66 protsenti neist on saaduga rahul.
Tarbijad ütlesid, et nad on üha enam rahul ka videoklippide telefoni laadimise ja vaatamisega mobiilides. Küsitletutest 38 protsenti on viimasel aastal vaadanud videoklippe.
Uuringu kohaselt mõjutavad muusika allalaadimist mobiiltelefonidele järgmised neli tegurit: arusaadav hinnainfo, teenuse maksumus, võimalus salvestada muusikat telefoni ning kõrgetasemeline klienditugi.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 13:02
Kodu sünnib koostöös – arhitektid ja noor pere loovad kodu südamega
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.

Enimloetud

1
TOP
  • 01.09.25, 06:30
Kinnisvarabüroode TOPi üks tõhusamaid väärtustab talente
2
  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 13:02
Kodu sünnib koostöös – arhitektid ja noor pere loovad kodu südamega
3
Suur lugu
  • 15.08.25, 06:45
Arendajad neelasidki maksutõusu alla. Kas ees on jõujoonte tõsisem muutus?
Käibemaksutõusu mõju eluasemete müügimahule osutus bluffiks. Turul pinge ja patiseis kerib vinte.
4
Uudised
  • 16.09.25, 06:45
Kuld ja kinnisvara - keeruliste aegade turvasadamad
5
TOP
  • 11.09.25, 12:56
Kinnisvara korrashoiu TOP: koore riisus Sõõrumaa pealinna koolide haldusäri
6
TOP
  • 15.09.25, 11:39
Kinnisvara korrashoiu TOPi üks tegusamaid keskendub 100% äriklientidele
Priit Sipelgas toob esile SOL Balticsi ühe olulise erinevuse, võrreldes konkurentidega. Lisaks toob ta esile valdkonna olulisimad väljakutsed aastal 2026.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele