Tarbijakaitseamet uurib, kas Starmani 
reklaamid, milles lubatakse, et kõik teenused on suve lõpuni tasuta, petavad 
tarbijaid või mitte, kirjutab Põhjarannik.
"Suve lõpuni kõik tasuta," lubavad suured Starmani plakatid. Telereklaamiklippides kordab Starman veelkord, et neil on kõik teenused suve lõpuni tasuta.
Ent kui klienditeenindajatelt uurida, miks Starman jätkab sellise reklaamilubaduse korral oma klientidele arvete esitamist, tuleb vastuseks, et see lubadus ei puuduta vanu teenuse kasutajaid ja on mõeldud vaid uutele liitujatele osa teenuste puhul. Samal ajal pole reklaamides märgitud klauslit, et kampaania on mõeldud vaid tulevastele klientidele.
Tarbijakaitseameti peaspetsialist Kadri Kauksi märkis, et uute klientide värbamiseks loodud kampaaniad ei tohi olla eksitavad olemasolevate klientide suhtes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Riigi Kinnisvara Aktsiaselts (RKAS) otsib uusi omanikke Tallinna kesklinnas asuvale väärikale kinnistule aadressil Tõnismägi 5a – hoonele, mis ühendab endas ajaloolise arhitektuuri, suurepärase asukoha kui ka väga mitmekülgsed kasutusvõimalused.