Tarbijakaitseamet uurib, kas Starmani
reklaamid, milles lubatakse, et kõik teenused on suve lõpuni tasuta, petavad
tarbijaid või mitte, kirjutab Põhjarannik.
"Suve lõpuni kõik tasuta," lubavad suured Starmani plakatid. Telereklaamiklippides kordab Starman veelkord, et neil on kõik teenused suve lõpuni tasuta.
Ent kui klienditeenindajatelt uurida, miks Starman jätkab sellise reklaamilubaduse korral oma klientidele arvete esitamist, tuleb vastuseks, et see lubadus ei puuduta vanu teenuse kasutajaid ja on mõeldud vaid uutele liitujatele osa teenuste puhul. Samal ajal pole reklaamides märgitud klauslit, et kampaania on mõeldud vaid tulevastele klientidele.
Tarbijakaitseameti peaspetsialist Kadri Kauksi märkis, et uute klientide värbamiseks loodud kampaaniad ei tohi olla eksitavad olemasolevate klientide suhtes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Vaata veebihommikut järele!
Riigil on plaan kaotada väga paljudelt objektidelt automaatse
tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamine. Automaatsest tulekahjuteatest loobumine puudutab teiste objektide hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi. Kas enam kui tuhat hoone omanikku peaks nüüd muretsema, et tulekahju korral jääb abi tulemata?