Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne
Lihavainen ütles, et jaekaubanduses on II kvartalis märgata veelgi suuremat
kaost.
"On tunda, et tarbijate ebakindlus on veelgi suurenenud. Tarbijate ebakindlust iseloomustavad eelkõige madalama hinnaga toodete eelistamine, edasilükkamist kannatavate ostude edasilükkamine (mugavus- ja luksuskaubad) ning poeskäimiste arvu vähenemine," selgitab Lihavainen Äripäevale.
Milliseks prognoosite järgnevate kvartalite arenguid enda firma vaatevinklist lähtudes?
"Kõik sõltub olukorrast Eesti ja maailma majanduses. Prisma vaatenurgast aga jätkame samal kursil kui siiani - pakume tarbijatele püsivalt kõige soodsamaid hindu koos hea kvaliteedi ja laia valikuga. Siiani on see meile uusi kliente juurde toonud ja arvame, et toob ka edasipidi," on Lihavainen lootusrikas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seda, kuidas on läinud teiste tegevusvaldkondade liidritel ja milliseks nad prognoosivad järgnevate kvartalite majandusarengut, loe juba homsest Äripäevast!
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.