Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne
Lihavainen ütles, et jaekaubanduses on II kvartalis märgata veelgi suuremat
kaost.
"On tunda, et tarbijate ebakindlus on veelgi suurenenud. Tarbijate ebakindlust iseloomustavad eelkõige madalama hinnaga toodete eelistamine, edasilükkamist kannatavate ostude edasilükkamine (mugavus- ja luksuskaubad) ning poeskäimiste arvu vähenemine," selgitab Lihavainen Äripäevale.
Milliseks prognoosite järgnevate kvartalite arenguid enda firma vaatevinklist lähtudes?
"Kõik sõltub olukorrast Eesti ja maailma majanduses. Prisma vaatenurgast aga jätkame samal kursil kui siiani - pakume tarbijatele püsivalt kõige soodsamaid hindu koos hea kvaliteedi ja laia valikuga. Siiani on see meile uusi kliente juurde toonud ja arvame, et toob ka edasipidi," on Lihavainen lootusrikas.
Seda, kuidas on läinud teiste tegevusvaldkondade liidritel ja milliseks nad prognoosivad järgnevate kvartalite majandusarengut, loe juba homsest Äripäevast!
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?