Kuna Haiti maavärin puudutas ka eestlasi, ei võta EMT katastroofi perioodil Haitil olnud klientidelt rändlusteenuste eest raha, teatas ettevõte.
„Haitil viibis maavärina ajal vähe eestlasi, kuid katastroofi tõttu kasvanud sidevajaduse tõttu võivad rändlusteenuste arved olla mõne kliendi jaoks vägagi suured," märkis EMT rändlusteenuste juht Reena Mägi.
"Seepärast otsustas EMT katastroofi ajal ja järel Haitil olnud klientidelt raha mitte võtta ning neile kodustega suhtlemise eest arvet mitte esitada," lisas ta.
Otsus tehti sõltumata sellest, et EMT ise peab välisoperaatoritele selle perioodi arve tasuma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Haitil perioodil 13-27. jaanuar tehtud ja vastuvõetud kõnede, sõnumite ja andmeside eest tehakse klientidele tagasiarvestus ning rändlusteenused hinnastatakse null krooniga.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.