Läbi aegade riigi kalleimast laevatellimusest, 518miljonilisest projektist pidid suu puhtaks pühkima Eesti laevaehitusfirmad, sest enamikule käis riigihanke tingimus üle jõu.
Suurim neist, BLRT Grupp tegi aga taktikalise vea, saates konkureerima oma Leedu tütarfirma üksinda.
"Eesti laevaehitusettevõtetele ei antud isegi võimalust sellest hankest osa võtta," pidas SRC Group ASi suuromanik Hannes Lilp silmas riigihanke nõuet, et pakkuja kolme viimase aasta majandusaasta netokäive pidi olema igal majandusaastal vähemalt 500 miljonit krooni.
"Kusjuures seda hanget kuulutati mitu korda välja ja esimene kord oli käibenõue üle poole väiksem," lisas ta. Lilpi kinnitusel võtsid nad algul samuti hankedokumendid välja ja kaalusid tõsiselt osavõttu, ent olid sunnitud ülejõu käiva nõude tõttu loobuma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt homsest Äripäevast.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.