"Meie hinnangul ei ole kiiruseületamine ja liikluskahjude tekitamine alati üheselt seotud. Mõni liikluses aeglane või vähese kogemusega, kuid lubatud kiirusel sõitev juht võib tekitada samaväärset kahju kui näiteks kümme kilomeetrit tunnis lubatust kiiremini sõitja," rääkis ta.
Kurs lisas, et ERGO ei näe karistusregistri andmete kaasamisel liikluskindlustuse hinna kujundamisel vähemalt hetkel mõtet. Liikluskindlustuse hinda mõjutab kõige enam nii praegu kui ka tulevikus kahjude sagedus, juhi vanus ja sõiduki mark-mudel, lisas ta.
Justiitsministeeriumis valminud seaduseelnõu jõustumisel saaksid kindlustajad ligi isikute liiklusrikkumistele ja seetõttu võiksid nad kihutajatelt nõuda kopsakama kindlustusraha.
Autor: Haldusuudised.ee