1. detsember 2010
Jaga lugu:

Ekspress Hotline: sidehäire tõi meile pigem kasu

Kuna igasuguste häirete korral helistatakse meile rohkem, siis ärilises mõttes on meile sellistest häiretest isegi kasu, sest sissetulev kõne on tasuline, kommenteeris infotelefoni ASi Ekspress Hotline sideinsener Indrek Laur tänast EMT mobiilside katkestust.

Lauri kinnitusel toimis täna neile sissehelistamine tunduvalt paremini, kui väljahelistamine. „Klient sai küll sisse helistada, aga meie ei saanud kõnet vajadusel näiteks edasi suunata,“ rääkis Laur.

„Meie töö oli tõsiselt häiritud, sest me ei saanud kliente adekvaatselt teenindada. Side- ja muude häirete korral helistavad inimesed infotelefoni numbrile tunduvalt rohkem, sest nad tahavad teada, mis juhtus ja mis edasi saab.“

Lauri andmeil ei ole nad täna saanud umbes pooli edasisuunamist vajavaid kõnesid edasi suunata. „Tavaliselt teenindame me tunni jooksul alla saja kõne,“ täpsustas Laur.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu:
KINNISVARA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kinnisvarauudised igal nädalal enda postkasti.

Kinnisvara.ee toetajad:

Enimloetud
Eva Kiisler
Eva KiislerEhitusväljaannete juhtTel: 56 600 050eva.kiisler@aripaev.ee
Sandra Malvik
Sandra MalvikEhituse ja kinnisvara konverentside korraldajaTel: 58 552 554sandra.malvik@aripaev.ee
Kristi Kool
Kristi KoolKinnisvarauudised.ee toimetajaTel: 53 003 098kristi.kool@aripaev.ee
Rivo Habakuk
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 56 861 806rivo.habakuk@aripaev.ee