Ligi 70 protsenti Indias mullu jaanuarist novembrini müüdud telefonidest kannab Nokia või Samsungi firmamärki, kirjutab Kauppalehti.
Uuringufirma GfK Nielsen andmetel oli Nokia turuosa sellel ajavahemikul 49,2 protsenti. Korea Samsungi turuosa oli 20,5 protsenti, LG turuosa 5 protsenti.
Nokia tuntust India turul on GfK Nielseni andmetel aidanud suurendada eelkõige N8.
Eelmisel aastal oli Nokia ajalehe Economic Times kaubamärgiuuringu järgi Indias usaldusväärseim kaubamärk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Indias müüdi eelmisel aastal hinnanguliselt 159 miljonit mobiiltelefoni. India on üks kiiremini kasvavaid mobiiliturge maailmas.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tartu südalinnas, 5-minutilise jalutuskäigu kaugusel Raekoja platsist, kerkib arendus, mille vastu tunnevad üha suuremat huvi need, kes soovivad investeerida kinnisvarasse väljaspool Tallinna. Vallikraavi Kinnisvara uus projekt Raatuse Residentsid pakub paindlikke lahendusi nii oma kodu otsijatele kui ka neile, kes soovivad panna raha tööle üüritulu ja väärtuse kasvu kaudu.