Tarbijakaitseametile esitatud kaebuste arv mobiiltelefoni ja interneti teel pakutavate sisuteenuste asjus kasvas mullu järsult, kirjutab ERR uudisteportaal.
Tarbijakaitseameti peadirektori Andres Sooniste ütles, et mullu esitati seoses sisuteenustega 266 kaebust, mida on peaaegu kaks korda rohkem kui 2009. aastal.
Sooniste selgitas, et sisuteenused ei pruugi alati olla salakavalad raharöövlid ega pelgalt meelelahutuslikud naljad ja mängud.
"Näiteks kui reisil tellida jooksvalt selle piirkonna informatsiooni, siis nende puhul reeglina on tellimine üsna mõistuspärane ja inimesed reeglina saavad aru millega nad liituvad."
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Küll aga on näiteks armuhoroskoopide, IQ-testide, taustapiltide ja helinate puhul selline ootamatuse moment üsna suur, kui mõne aja pärast leiad, et oled liitunud sellise perioodilise sisuteenusega, mis iga nädala kasseerib sinu käest 3,2 eurot," rääkis ta.
Sooniste sõnul ongi see üks peamistest põhjustest, miks seoses sisuteenustega tarbijakaitsesse pöördutakse, lisaks pöörduvad inimesed tarbijakaitsesse ka seetõttu, et nad ei oska sisuteenuste lepingut lõpetada.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.