TeliaSonera hakkab kasutama ühtset kaubamärki kõigil turgudel ja muudab oma tunnusvärvi sisisest lillaks, kirjutab Kauppalehti.
TeliaSonera kommunikatsioonijuhi Thomas Jönssoni teatel läheb kampaania maksma 28 miljonit eurot. Jönsson ütles Rootsi lehele Svenska Dagbladet, et nii suur kogusumma tuleneb sellest, et ettevõte brändib ümber üle 300 poe ja tuhat silti. Lisaks tuleb tütarettevõtete kodulehed ümber teha.
Muutus puudutab 18 tütarettevõtet, mis jäävad siiski oma nime juurde. Ettevõtte Hispaanias tegutsev odavteenusepakkuja Yoigo jätkab siiski oma kaubamärgiga.
Põhjamaades ja Balti riikides annab TeliaSonera muutusest teada kampaaniaga, mille käigus ta alandab rahvusvahelise andmeedastuse hindu 90 protsendi võrra.
Teliasonerale kuulub Eestis Eesti Telekom, mille tütarfirmadeks on telekommunikatsioonifirmad EMT ja Elion.
Eesti Telefon vahetas oma nime Elioni vastu 2003. aastal. Nime ja kaubamärgi vahetamisse kulus toona ligi 8 miljonit krooni, sellest pool läks sümboolika väljatöötamisse ja vahetusse.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.