Eesti Energia sai öösel streikima hakanud IT-süsteemide probleemid lahendatud täna veidi pärast keskpäeva.
"Meie iseteenindus praegu töötab ja korda saime selle kell 12.45," öeldi Äripäeva küsimise peale Eesti Energiast. Eesti Energia vabandab kõikide klientide ees, kuid ei saa kahjuks garanteerida, et uusi tõrkeid ei teki. Süsteemid on uued ning seetõttu võib aegajalt ka tõrkeid esineda.
Eesti Energia läks uutele IT-süsteemidele üle 20. aprillil. Süsteemide vahetus maksis 140 miljonit Eesti krooni ehk 9 miljonit eurot.
Eesti Energia jaeäri ärisüsteemide juht Margus Simson kommenteeris ettevõtte uutele IT-süsteemidele üleminekut nii: "Meie vana süsteem ei olnud hea, see oli 13 aastat vana ega töötanud korralikult. Täna öösel tekkis meil probleem, et kliendid ei saanud elektrinäitudest teavitada. Mingil põhjusel pidi see just täna juhtuma," ütles Simson viidates sellele, et on kuu viimane päev, kus väga paljud Eesti Energia kliendid oma elektrinäitudest teavitavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Kas uutele süsteemidele üleminek on läinud edukalt või vähem edukalt? Mina ütles, et on läinud väga edukalt," rääkis Äripäeva konverentsil esinenud Simson. Ta kinnitas, et Eesti Energia meeskond on 24 tundi ööpäevas valmis regeerima uute süsteemide juurutamisega tekkivatele probleemidele ning need kiirelt lahendama.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.