Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Energia telefonide vastuvõtulimiit läks lõhki
Eesti Energia klienditeeninduse telefon on seatud automaatvastajale, kus teatatakse, et ettevõtte telefonisüsteemi vastuvõtulimiit on ulatuslike elektrikatkestuste tõttu ületatud.
Malbe, kuid kurnatud olekuga naishääl selgitab, et kõik Eesti Energia klienditeenindajad on suunatud rikketelefonile vastama ning palutakse muude küsimustega helistada hiljem.
Millal klienditeeninduse telefon 1545 taas tööle hakkab, ei täpsustata.
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.