Eesti Energia klienditeeninduse telefon on seatud automaatvastajale, kus teatatakse, et ettevõtte telefonisüsteemi vastuvõtulimiit on ulatuslike elektrikatkestuste tõttu ületatud.
Malbe, kuid kurnatud olekuga naishääl selgitab, et kõik Eesti Energia klienditeenindajad on suunatud rikketelefonile vastama ning palutakse muude küsimustega helistada hiljem.
Millal klienditeeninduse telefon 1545 taas tööle hakkab, ei täpsustata.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tallinna külje alla kerkiv Järvekella elamurajoon on näide, kuidas konstruktiivne koostöö ja tänapäevane tehnoloogia muudavad ehitusprotsessi tõhusamaks, keskkonnasõbralikumaks ja kvaliteetsemaks. Seitsmest A-energiaklassi ridaelamust koosnev arendus valmib ehitusettevõtte Rand ja Tuulbergi ning arendaja LAAM Kinnisvara koostöös. Esmakordselt Eestis kasutatakse ehitusel 100% roheelektrit ja hooned valmivad Welementi tehases toodetud puit-elementidest.