15. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Energia registreeris eile 7000 rikkekõnet

Kui tavaliselt helistab Eesti Energia klienditeeninduse numbrile 1545 ja rikkenumbrile 1343 kokku keskmiselt 5000-6500 klienti, siis eile tehti ainuüksi rikketelefonile 7000 kõnet, vastas elektrimüüja Äripäeva järelpärimisele.

Eile tegeles rikketeadete vastuvõtmisega 52 klienditeenindajat. Et rikkekõnedele kiiremini vastata, katkestas Eesti Energia ajutiselt klienditelefoni 1545 teenindamise.

Millal klienditelefon taas tööle hakkab, ei osanud Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann täna pealelõunal veel öelda.

Eesti Energia teenindab rikkekõnesid alati esmajärjekorras, kuna elektririke võib olla ohtlik. Klientide teenindamine telefonil 1545 jätkub alles siis, kui elektririkete hulk alaneb.

 Täna kella 14-ks oli rikkenumber 1343 teenindanud üle 3000 kõne, nii et koormus on endiselt tavapärasest suurem, lisas Bachmann. Kuna praeguseks on jäänud valdavalt madalpingerikked ja nende kohta tuleb info eelkõige klientidelt, on rikkekõnede teenindamine ja info analüüs endiselt olulised, et rikked saaks võimalikult kiiresti kõrvaldatud.

Eile ja täna on Jaotusvõrk kõrvaldanud üle 35 000 elektririkke. Rikkeid on üle Eesti likvideerimas 80 Jaotusvõrgu ja partnerite brigaadi. Kell 12 oli elektrita 95 alajaama ja 2762 klienti, kuid klientidelt laekunud info analüüs jätkub. Ühtlasi palub Eesti Energia klientidelt mõistvat suhtumist, kui nad peavad oma probleemide lahendamist ootama.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Külli KaljulindReporter-toimetaja Tel: 58 223 022
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474