Kui tavaliselt helistab Eesti Energia klienditeeninduse numbrile 1545 ja rikkenumbrile 1343 kokku keskmiselt 5000-6500 klienti, siis eile tehti ainuüksi rikketelefonile 7000 kõnet, vastas elektrimüüja Äripäeva järelpärimisele.
Eile tegeles rikketeadete vastuvõtmisega 52 klienditeenindajat. Et rikkekõnedele kiiremini vastata, katkestas Eesti Energia ajutiselt klienditelefoni 1545 teenindamise.
Millal klienditelefon taas tööle hakkab, ei osanud Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann täna pealelõunal veel öelda.
Eesti Energia teenindab rikkekõnesid alati esmajärjekorras, kuna elektririke võib olla ohtlik. Klientide teenindamine telefonil 1545 jätkub alles siis, kui elektririkete hulk alaneb.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Täna kella 14-ks oli rikkenumber 1343 teenindanud üle 3000 kõne, nii et koormus on endiselt tavapärasest suurem, lisas Bachmann. Kuna praeguseks on jäänud valdavalt madalpingerikked ja nende kohta tuleb info eelkõige klientidelt, on rikkekõnede teenindamine ja info analüüs endiselt olulised, et rikked saaks võimalikult kiiresti kõrvaldatud.
Eile ja täna on Jaotusvõrk kõrvaldanud üle 35 000 elektririkke. Rikkeid on üle Eesti likvideerimas 80 Jaotusvõrgu ja partnerite brigaadi. Kell 12 oli elektrita 95 alajaama ja 2762 klienti, kuid klientidelt laekunud info analüüs jätkub. Ühtlasi palub Eesti Energia klientidelt mõistvat suhtumist, kui nad peavad oma probleemide lahendamist ootama.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.