Meilt vabatahtlikud pritsumehed töö ajast tuld kustutama minna ei saaks, sest kuum asfalt läheb juba 2-3 tunnise seimisega raisku, põhjendas Lemminkäinen ASi juht Sven Pertens ajalehele Delovõje Vedomosti, miks tuletõrje vabatahtlikkus ei tuleks kõne allagi.
Siseministeeriumis on sündinud idee panna neis piirkondades, kus pole päästekomandosid, tulekustutamine vabatahtlike õlule. Delovõje Vedomosti palus firmajuhtidel vastata küsimusele, kas nad laseksid oma palgalisi tööajast tuld kustutama.
"Ei (laseks ära - toim). Meil on töö niimoodi organiseeritud, et töömees ei saa objektilt 2-3 tunniks lahkuda ja siis tagasi tulla. Kui inimene paneb näiteks värsket asfalti ja sõidab tulekahjule, jääb asfalt seisma ega pole hiljem enam ehituses kasutatav," ütles Pertens. "See toob ettevõttele kahju."
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.