Meilt vabatahtlikud pritsumehed töö ajast tuld kustutama minna ei saaks, sest kuum asfalt läheb juba 2-3 tunnise seimisega raisku, põhjendas Lemminkäinen ASi juht Sven Pertens ajalehele Delovõje Vedomosti, miks tuletõrje vabatahtlikkus ei tuleks kõne allagi.
Siseministeeriumis on sündinud idee panna neis piirkondades, kus pole päästekomandosid, tulekustutamine vabatahtlike õlule. Delovõje Vedomosti palus firmajuhtidel vastata küsimusele, kas nad laseksid oma palgalisi tööajast tuld kustutama.
"Ei (laseks ära - toim). Meil on töö niimoodi organiseeritud, et töömees ei saa objektilt 2-3 tunniks lahkuda ja siis tagasi tulla. Kui inimene paneb näiteks värsket asfalti ja sõidab tulekahjule, jääb asfalt seisma ega pole hiljem enam ehituses kasutatav," ütles Pertens. "See toob ettevõttele kahju."
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.