28. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

If Kindlustus: veebist ostetakse enim liikluskindlustust

If Kindlustuse turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tambet Asi sõnul ostetakse internetist kõige paremini liikluskindlustust ja põhjus on lihtne: inimeste ootused liikluskindlustusele on sarnasemad kui muudele kindlustusliikidele.

"Seal ei ole vaja väga palju mõelda. Inimeste ootused on sarnased ja seetõttu ostetakse seda kõige paremini internetist," rääkis Asi internetiturunduse konverentsil Best Internet.

Ta lisas, et spetsiifilisemate kindlustuste nagu näiteks õnnetusjuhtumi kindlustus ostmiseks tullakse pigem kontorisse. Asi sõnul võtab veel aega, et õnnetusjuhtumi kindlustuse e-kommertslahendused hakkaksid toimima nii, et oleksid ka mugavad kasutada.

Üldiselt on kindlustusfirma turundus mitmekülgne ehk kasutatakse nii online- kui offline-kanaleid, märkis ta. "Proportsioon on kanalite osas 70/30 online-meedia kasuks, aga väga palju sõltub ka tootespetsiifikast," rääkis Asi ja ütles, et praegu töötab veel proovimise ja kombineerimise variant.

Kindlustust aitavad kõige paremini müüa tormid ja hirm, tõdes Asi.

Autor: Haldusuudised.ee

Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Siim SultsonReporter-toimetaja Tel: 53 330 651
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474