"Seal ei ole vaja väga palju mõelda. Inimeste ootused on sarnased ja seetõttu ostetakse seda kõige paremini internetist," rääkis Asi internetiturunduse konverentsil Best Internet.
Ta lisas, et spetsiifilisemate kindlustuste nagu näiteks õnnetusjuhtumi kindlustus ostmiseks tullakse pigem kontorisse. Asi sõnul võtab veel aega, et õnnetusjuhtumi kindlustuse e-kommertslahendused hakkaksid toimima nii, et oleksid ka mugavad kasutada.
Üldiselt on kindlustusfirma turundus mitmekülgne ehk kasutatakse nii online- kui offline-kanaleid, märkis ta. "Proportsioon on kanalite osas 70/30 online-meedia kasuks, aga väga palju sõltub ka tootespetsiifikast," rääkis Asi ja ütles, et praegu töötab veel proovimise ja kombineerimise variant.
Kindlustust aitavad kõige paremini müüa tormid ja hirm, tõdes Asi.
Autor: Haldusuudised.ee