SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema sõnul kulutab ainuüksi üks mobiilioperaator aastaga reklaamile nii palju raha kui kogu Eesti pangandussektor kokku.
Mobiilioperaator teeb aastas 35-45 meediakampaaniat, pank vaid 4-5 kampaaniat. 2011. aastal võrdub kogu Eesti pangandussektori meediainvesteering enam-vähem ühe mobiilioperaatori meediapanusega.
Kristjan Seema juhib SEB turundusdivisjoni tänavu 2. maist. Enne seda juhtis Seema aastaid Tele2 Eesti turundusmeeskonda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.