18. detsember 2011

Mobiilifirma kulutab reklaamile nagu kogu pangandussektor

SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema sõnul kulutab ainuüksi üks mobiilioperaator aastaga reklaamile nii palju raha kui kogu Eesti pangandussektor kokku.

Mobiilioperaator teeb aastas 35-45 meediakampaaniat, pank vaid 4-5 kampaaniat. 2011. aastal võrdub kogu Eesti pangandussektori meediainvesteering enam-vähem ühe mobiilioperaatori meediapanusega.

Kristjan Seema juhib SEB turundusdivisjoni tänavu 2. maist. Enne seda juhtis Seema aastaid Tele2 Eesti turundusmeeskonda.

Loe lähemalt Best Marketingist.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Helen RootsKinnisvarauudised.ee juhtTel: 55 988 223
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474