Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mobiilifirma kulutab reklaamile nagu kogu pangandussektor
SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema sõnul kulutab ainuüksi üks mobiilioperaator aastaga reklaamile nii palju raha kui kogu Eesti pangandussektor kokku.
Mobiilioperaator teeb aastas 35-45 meediakampaaniat, pank vaid 4-5 kampaaniat. 2011. aastal võrdub kogu Eesti pangandussektori meediainvesteering enam-vähem ühe mobiilioperaatori meediapanusega.
Kristjan Seema juhib SEB turundusdivisjoni tänavu 2. maist. Enne seda juhtis Seema aastaid Tele2 Eesti turundusmeeskonda.
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.
Riim: Meie turu tüüpne eluase on magalapiirkonna tüüpkorter, mitte Kalamaja mereäärse uusarenduse luksuskorter, ja magala tüüpkorter on keskmist palka teenivale leibkonnale vägagi kättesaadav