• 11.04.12, 19:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: hübriidauto ostja ei jää hübriidile truuks

Endale hübriidauto hankinud inimestest vaid veerand valib endale ka järgmiseks autoks hübriidi, selgus USAs läbi viidud uuringust.
Kui 2009. aasta teises kvartalis oli hübriididele lojaalsete klientide hulk 41,8 protsenti, siis aasta hiljem oli sama näitaja juba vaid 26,4%. Eelmise aasta üldnäitaja oli 35 protsenti, vahendab auto24.ee väljaannet Automotive News.
Samas meelitavad hübriidid autotootjate juurde uus kliente, kes varem pole konkreetsete brändide ostjateks olnud.
Priuse ostjatest 60% ostab endale taas Toyota ning 41% uue Priuse või mõne teise hübriidi. Honda ostjatest jäi margile truuks 52%, hübriidi ostsid endale aga taas vaid üks klient viiest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Peamiseks probleemiks on fakt, et ka tavaliste sisepõlemismootoritega sõidukid muutuvad järjest ökonoomsemateks, samuti on nende hind soodsam kui hübriididel.
Hübriidautod moodustasid möödunud aastal vaid 2,4% kõigist USAs müüdud autodest.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 13:30
Kestlikkus kui investeering: kuidas Neutra ja LÄVI tõstavad Eesti arenduse standardeid
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele