Endale hübriidauto hankinud inimestest vaid veerand valib endale ka järgmiseks autoks hübriidi, selgus USAs läbi viidud uuringust.
Kui 2009. aasta teises kvartalis oli hübriididele lojaalsete klientide hulk 41,8 protsenti, siis aasta hiljem oli sama näitaja juba vaid 26,4%. Eelmise aasta üldnäitaja oli 35 protsenti, vahendab auto24.ee väljaannet Automotive News.
Samas meelitavad hübriidid autotootjate juurde uus kliente, kes varem pole konkreetsete brändide ostjateks olnud.
Priuse ostjatest 60% ostab endale taas Toyota ning 41% uue Priuse või mõne teise hübriidi. Honda ostjatest jäi margile truuks 52%, hübriidi ostsid endale aga taas vaid üks klient viiest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Peamiseks probleemiks on fakt, et ka tavaliste sisepõlemismootoritega sõidukid muutuvad järjest ökonoomsemateks, samuti on nende hind soodsam kui hübriididel.
Hübriidautod moodustasid möödunud aastal vaid 2,4% kõigist USAs müüdud autodest.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.