Statoil Eesti teatel muudab Kanada firma Alimentation Couche-Tard kogemus ja juhtimisstruktuur firma tegevuse Eesti turul veelgi tugevamaks.
"Kuna tegemist on ostupakkumisega, siis momendil jätkame tegevust Eesti turul endiselt. Mis puudutab võimalikke muudatusi, siis nendest on vara rääkida," kommenteeris Statoil Fuel&Retail Eesti ASi kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts emafirma müüki.
Statoil Fuel & Retail Eesti AS peadirektor Kai Realo sõnul on Couche-Tard Põhja-Ameerika suurim iseseisev börsil noteeritud jaemüügiettevõte, millel on soov laieneda Euroopasse. "Kontsern koondab enda alla umbes 5800 kauplust, millest umbes 4200 müüvad ka mootorikütust. Seega on Couche-Tardi puhul tegemist jaekaubandusvaldkonnas väga tugeva ettevõttega, mis loob eeldused jätkuvaks kasvuks," jätkas Realo.
"Mis puudutab võimalikke muudatusi Eesti turul, siis esialgu olulisi muudatusi plaanis ei ole. Me jätkame igapäevast tegevust vastavalt valitud strateegiale ning seda Statoili kaubamärgi all. Kuid kuna Couche-Tard on ettevõte, mille põhitegevuseks on jaekaubandus ja mootorikütuste müük, siis ma olen kindel, et nende kogemus aitab kaasa klientide veelgi paremale teenindamisele ja tugevdab meie ettevõtet tervikuna,“ lisas Realo.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Euroopa turul säilitatakse Skandinaavia päritolu ja ka Statoili bränd ning seega ei muutu kohapeal midagi.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.