Koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja Starman kasvatas mullu oma müügitulu 1,1% 25,7 miljoni euroni ning investeeris arendustegevusse 5,1 miljonit eurot, mis on 17% rohkem kui aasta varem. Puhaskasumit teenis ettevõte üle 3 miljoni euro (2010. aastal oli kasum 1,3 miljonit eurot).
Suurim osa müügituludest, 37% tuli kaabeltelevisiooni teenustest. Internetiteenused moodustasid 29% müügituludest. Investeeringud suunati eeskätt uue kaabelvõrgu ehitusse, olemasoleva võrgu renoveerimisse ning uute seadmete soetamisse, näiteks avati uued võrgud Elvas, Järvakandis ning Orus.
Starmani juhatuse esimehe Peeter Kerni sõnul lõpetas ettevõte möödunud aastal kogu oma kaabelvõrgu digitaliseerimise. “Nüüdseks on kogu meie võrk kahesuunaline, mis võimaldab pakkuda kõikjal üle Eesti telepilti, internetti ning telefoniteenust,” lausus Kern. “Suurendasime internetiühenduse kiirust 150 megabitini sekundis, mis on Eesti kõige kiirem koduinternet.“
Starman on koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja, mille teenused jõuavad rohkem kui 560 000 koduni kõikjal üle Eesti. Ettevõte pakub televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuseid ning edastab telepilti lisaks ka maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv vahendusel. Starman annab tööd rohkem kui 200-le inimesele.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tänapäeva ärikinnisvara maailmas otsivad ettevõtted enamat kui lihtsalt büroopinda. Suurimad edulood sünnivad seal, kus töökeskkond toetab kasvu, innovatsiooni ja koostööd. Teadus- ja ärilinnak Tehnopol on selle lähenemise ehe näide – siin saavad ettevõtted keskenduda maailma muutvale innovatsioonile.