Briti sidefirma Telefonica jättis juba teist päeva paljud oma 23 miljonist kliendist ilma võimalusest helistada, saata SMSe või surfata internetis, kuna tema O2 üksus maadleb võrguveaga, vahendab Bloomberg.
Suurbritannia suuruselt teine mobiilsideoperaator töötab probleemi kallal, kuid ei oska öelda, millal see täielikult laheneb. O2 keeldus täpsustamast, paljusid britte nende probleem mõjutas.
„Viga on meie võrgus, mis tähendab, et võrk ei registreeri mobiilinumbreid korrektselt,“ ütles Telefonica pressiesindaja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.