Briti sidefirma Telefonica jättis juba teist päeva paljud oma 23 miljonist kliendist ilma võimalusest helistada, saata SMSe või surfata internetis, kuna tema O2 üksus maadleb võrguveaga, vahendab Bloomberg.
Suurbritannia suuruselt teine mobiilsideoperaator töötab probleemi kallal, kuid ei oska öelda, millal see täielikult laheneb. O2 keeldus täpsustamast, paljusid britte nende probleem mõjutas.
„Viga on meie võrgus, mis tähendab, et võrk ei registreeri mobiilinumbreid korrektselt,“ ütles Telefonica pressiesindaja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.