Hispaania suurim kinnisvarafirmaportaal idealista.com kutsub noori üles rentima oma korter, vastandades seda reklaamis kirglikele autokohtingutele.
Hispaanias on koduomanike hulk elanikkonnast protsentuaalselt kõige suurem euroalal pärast Eestit ja Slovakkiat, suurem isegi USAst, alustab sellekohast artiklit CBS News. Kuid 25 miljonist kodust on pea kolm miljonit vakantsed. Ning kuna riigi majanduses pole seis kiita, proovib Hispaania valitsus panna rohkem inimesi omale eluaset üürima.
Enamikul hispaanlastest on pangalaenu raske saada, pealegi küündib töötute hulk veerandini elanikkonnast. Samas usutakse, et korterite-majade üüriturg kasvab 2015. aastaks 25 protsendi võrra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See sunnibki kinnisvarafirmasid olema klientide leidmiseks loomingulised. Hispaania suurim kinnisvaraportaal idealista.com mõjutab noori reklaamiga, kus fotoseerias näidatakse kirglikke kohtinguid autos. Vanemate juures elamise asemel võiks ju üürida korteri, kasvõi kamba peale, kõlab reklaami mõte.
Kas teile meeldivad sellised reklaamid või mitte, aga see on kapitalism, ja töötab, kirjutas CBS News.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.