Eesti ehitusblokkide tootja Aeroc ostis ära Soomes tuntud Jämerä brändi ja üritab selle abil Soomes turgu haarata.
Lisaks ostis Aeroc ära ka oma senise esindaja, Aroc Soome, ning Aeroci tegevjuhi Ivar Siku sõnul on järgmine loogiline samm Aroci ja Jämerä ühinemine. B2C tegevus Soomes jääb käima läbi Jämera ning B2B läbi Aroci.
Siku sõnul plaanivad nad Jämerä kontseptsiooniga liikuda ka Venemaale ja mujale Balti riikidesse. Jämerä kontseptsioon tähendab võtmed kätte lahendust alates projekteerimisest.
Kui suur osa Soome majadest on puidust, siis Jämerä on Soome müüduim betoonmaja bränd juba aastast 1974.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.