Riik kulutab avatud elektrituru teavituskampaaniale kokku umbkaudu 300 000 eurot.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeriumi avalike suhete nõunik Rasmus Ruuda ütles tänasel pressikonverentsil, et täpsemad numbrid lüüakse kokku uue aasta algul, kuid suurusjärk jääb umbes 300 000 euro kanti, vahendab delfi.
Suvel oli kõige suuremaks kulutuseks otsepostituskampaania, mis läks maksma 40 000 eurot.
Novembris alanud reklaamikampaania läheb Ruuda sõnul maksma 90 000 eurot. Teavituskampaania hõlmab tele- ja raadioklippe, veebibännereid, välireklaami, eriväljaandeid ajalehtedes ning otseposti. Aktiivne kampaania vältab detsembri teise nädalani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.