Riik kulutab avatud elektrituru teavituskampaaniale kokku umbkaudu 300 000 eurot.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeriumi avalike suhete nõunik Rasmus Ruuda ütles tänasel pressikonverentsil, et täpsemad numbrid lüüakse kokku uue aasta algul, kuid suurusjärk jääb umbes 300 000 euro kanti, vahendab delfi.
Suvel oli kõige suuremaks kulutuseks otsepostituskampaania, mis läks maksma 40 000 eurot.
Novembris alanud reklaamikampaania läheb Ruuda sõnul maksma 90 000 eurot. Teavituskampaania hõlmab tele- ja raadioklippe, veebibännereid, välireklaami, eriväljaandeid ajalehtedes ning otseposti. Aktiivne kampaania vältab detsembri teise nädalani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.