• 06.11.12, 15:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik kulutab elektrituru teavituskampaaniale 300 000 eurot

Riik kulutab avatud elektrituru teavituskampaaniale kokku umbkaudu 300 000 eurot.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeriumi avalike suhete nõunik Rasmus Ruuda ütles tänasel pressikonverentsil, et täpsemad numbrid lüüakse kokku uue aasta algul, kuid suurusjärk jääb umbes 300 000 euro kanti, vahendab delfi.
Suvel oli kõige suuremaks kulutuseks otsepostituskampaania, mis läks maksma 40 000 eurot.
Novembris alanud reklaamikampaania läheb Ruuda sõnul maksma 90 000 eurot. Teavituskampaania hõlmab tele- ja raadioklippe, veebibännereid, välireklaami, eriväljaandeid ajalehtedes ning otseposti. Aktiivne kampaania vältab detsembri teise nädalani.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 13:30
Kestlikkus kui investeering: kuidas Neutra ja LÄVI tõstavad Eesti arenduse standardeid
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele