11. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elektrumi turuosa on kasvanud 10 protsendile

10. detsembri seisuga on Elektrumiga liitunud üle 5800 kliendi, mis annab täna Elektrum Eesti hinnanguliseks turuosaks ligi 10%, teatas ettevõte.

Kui Elektrumiga liitunud äriklientide hulk on alates septembrist näidanud stabiilset kasvu, siis eraklientide liitumisavaldusi laekus viimastel nädalatel kordades rohkem kui varem. "Kuigi avalikustasime elektripaketid juba septembris, kasvas eraklientide pöördumiste arv viimastel nädalatel hüppeliselt – meie klienditeenindus töötas põhimõtteliselt ööpäevaringselt, et kõikide soovijatega lepinguid sõlmida," ütles Elektrum Eesti juht Raivo Videvik.

Videviku sõnul on pea kolmeprotsendiline turuosa kasv (7 protsendilt ligi 10 protsendile) planeeritud ja ootuspärane. "Nagu juba käesoleva aasta septembris ütlesime, on meie eesmärk saavutada lähiaastatel 20protsendiline turuosa. Antud hetkel võin öelda, et saavutame eesmärgi kuni kolme aastaga."

Elektrumi klientide lemmikpakett on üheksaks kuuks sõlmitav "Aktiivne klõps", mille valisid pooled kodukliendid. Väga populaarne on ka kuuekuulise lepingutähtajaga Säästu Klõpsu. Üle 60% Elektrumiga lepingu sõlminud koduklientidest on aktiivsed Harjumaal, Tartumaal või suuremates linnades eramutes elavad elektritarbijad, kes tarbivad reeglina enam kui 10 000 kWh aastas.  

Suurtest klientidest nimetas Videvik Tallinna Lennujaama, Rahvusooper Estoniat, Tartut, Tallinna linna 280 linnaga seotud asutusega, Estover gruppi ja Aura Veekeskust.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Siim SultsonReporter-toimetaja Tel: 53 330 651
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474