10. detsembri seisuga on Elektrumiga liitunud üle 5800 kliendi, mis annab täna Elektrum Eesti hinnanguliseks turuosaks ligi 10%, teatas ettevõte.
Kui Elektrumiga liitunud äriklientide hulk on alates septembrist näidanud stabiilset kasvu, siis eraklientide liitumisavaldusi laekus viimastel nädalatel kordades rohkem kui varem. "Kuigi avalikustasime elektripaketid juba septembris, kasvas eraklientide pöördumiste arv viimastel nädalatel hüppeliselt – meie klienditeenindus töötas põhimõtteliselt ööpäevaringselt, et kõikide soovijatega lepinguid sõlmida," ütles Elektrum Eesti juht Raivo Videvik.
Videviku sõnul on pea kolmeprotsendiline turuosa kasv (7 protsendilt ligi 10 protsendile) planeeritud ja ootuspärane. "Nagu juba käesoleva aasta septembris ütlesime, on meie eesmärk saavutada lähiaastatel 20protsendiline turuosa. Antud hetkel võin öelda, et saavutame eesmärgi kuni kolme aastaga."
Elektrumi klientide lemmikpakett on üheksaks kuuks sõlmitav "Aktiivne klõps", mille valisid pooled kodukliendid. Väga populaarne on ka kuuekuulise lepingutähtajaga Säästu Klõpsu. Üle 60% Elektrumiga lepingu sõlminud koduklientidest on aktiivsed Harjumaal, Tartumaal või suuremates linnades eramutes elavad elektritarbijad, kes tarbivad reeglina enam kui 10 000 kWh aastas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suurtest klientidest nimetas Videvik Tallinna Lennujaama, Rahvusooper Estoniat, Tartut, Tallinna linna 280 linnaga seotud asutusega, Estover gruppi ja Aura Veekeskust.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.