Sidefirma STV juhatuse teatel ei ole nad kunagi teinud vahet oma klientidel nende rahvuse alusel.
"Šokeerivad avaldused, nagu meie ei sooviks Kanal 2ga lepingut sõlmida sellepärast, et meie klientide hulgas on suurem osa venekeelseid kliente, ei vasta tõele," kinnitas STV juhatuse liige Erik Reinaru.
"Meie firma esindajad ei ole kunagi meediaga suheldes puudutanud klientide rahvuse teemat ja kaasaegses ühiskonnas ei tohiks rahvuse põhist vahetegemist lubada," kommenteeris ta IRLi kuuluva rahvuslaste ühenduse avaldust.
Reinaru sõnul on STV kohta valeinfo avaldamine ettekavatsetud laimukampaania, mille tulemuseks on rahvustevahelised pinged vahetult enne jõulupühi. "Seoses meedias avaldatud laimuga oleme juba alustanud hagiavalduse ettevalmistamist. Paralleelselt pöördume pretensiooniga ka Avaliku Sõna Nõukogu poole," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS STV on telekommunikatsioonioperaator, mis pakub kaabel-TV, telefoni- ja internetiühenduse teenuseid. Ettevõtte klientideks on üle 100 000 Eesti elaniku.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.