Elioni fännileht kogus eelmisel nädalal, mil ettevõtte teenuseid tabas üle-Eestiline katkestus, Facebookis juurde 1770 uut fänni.
Sotsiaalmeedia ja veebiagentuur 7Blaze andmete kohaselt kogus Eesti ettevõtteist möödunud nädalal enim uusi fänne Elioni Facebooki fännileht.
"Põhjus on lihtne. Nimelt toimus Elionil 15. jaanuaril suur katkestus ning paljud teenused olid häiritud ja parim kanal, mille kaudu inimesed häire kohta operatiivselt infot said oligi Elioni Facebooki leht," selgitas agentuuri üks asutaja Taavi Ilves. "Hoolimata negatiivsest sündmusest, suutis fänniarv kasvada. See näitab fännilehe tähtsust klientidega suhtlemise kohapealt. Elion peaks olema paljudele eeskujuks."
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.