Mobiilne rakendus turundab ennast ise, ütles Solaris Kino turundus- ja kommunikatsioonijuht Tanel Tatter.
Eelmisel aastal müüs Solaris Kino 36% piletitest kodulehe ja äpi kaudu, mis võtab survet ära järjekordadelt, rääkis ta täna Äripäeva
äpiseminaril. Äpi osakaal veebimüügis ulatub teatud päevadel kuni 60%ni.
Tatteri sõnul on äpi plussiks kinopileti saamine telefoniarvega, samuti on nutitelefoniga pileti ostmine alternatiiv veebimüügile, järjekorrale kinokassa ees ja krediitkaardi kasutamisele. Lisaks näed saalis oma Facebooki sõprade istekohti, sõnas ta.
Solarisel õnnestus Tatteri sõnul tulla äpiga turule õigel ajal. "Olime kodulehega võitnud auhindu, me olime Tähtede Klubiga (püsikliendiprogramm - toim.) väga edukad," sõnas ta. Selle huvi tuules sõites sattusime õigele ajale. Lisaks nutitelefonide kõrged müüginumbrid, lisas kino turundus- ja kommunikatsioonijuht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Solaris Kino külastatavus kasvas eelmisel aastal tunamullusega võrreldes 22%. Mobiilirakendust ehk äppi kasutab 35 000 inimest.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.