• 24.01.13, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 kliendiboonuse maksid kinni konkurendid

Tele2 korraldas sügisel kavala kampaania. Iga vastuvõetud kõne eest pakuti viis senti raha seadmete või teenuste ostmiseks. See raha tuli tegelikult konkurentide taskust.
EMT eitab analoogse pakkumise tegemist oma klientidele, Elisa omakorda nn "letialuste" tasuta kõneminutite pakkumise olemasolu. Tele2 väidab vastupidist. Kas varjamise põhjuseks on Elisa ja EMT läbikukkunud kampaaniad?
Lugege telekomi hinnasõjast ja fantoompakkumistest Äripäeva müügiveebist Best Sales.
Autor: Haldusuudised.ee

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 13:02
Kodu sünnib koostöös – arhitektid ja noor pere loovad kodu südamega
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele