Kanada raskustes nutitelefonide tootja Research In Motion tutvustas täna uusi telefone ja operatsioonisüsteeme, mis peaks firma käekäiku muutma. Lisaks otsustas firma loobuda senisest nimest ja võtta telefonide nimi ka firma nimeks - BlackBerry.
Firma tegevjuht Thorsten Heins ütles New Yorki kogunenud meediale ja analüütikutele, et loodetavasti märgib uus nimi ka uut algust firmale, vahendab Reuters.
Alates 1985. aastast kasutusel olnud Research In Motion kaob ajalukku ning firmat hakatakse tundma BlackBerry nime järgi, mis seni oli vaid firma nutitelefoni nimi. Nasdaqi börsil muutub firma lühend samuti, mis hakkab olema BBRY.
BlackBerry lipulaevaks kujuneb vaid puutetundliku ekraaniga BlackBerry Z10, mis jõuab USAs turule märtsis, ning traditsioonilise QWERTY klaviatuuriga BlackBerry Q10, mis firma sõnul peaks kaks kuud hiljem turule jõudma.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uued telefonid kasutavad senisest kiiremaid brausereid, uusi kaameraid ning erinevalt eelnevatest BlackBerrydest on uute telefonide jaoks põhjalik rakenduste kogu, mille hulgas on näiteks Skype ja Angry Birds.
"Me oleme olnud tõelisel muutuste teekonnal. Selle rännakuga ei taha me vaid enda äri ja brändi taaselustada, vaid me tõesti usume, et me muudame mobiilset suhtlust ja mobiilset tehnoloogiat," Heins.
Samuti on BlackBerry kulutamas suurel hulgal raha reklaamile. Sel nädalavahetusel näeb ilmavalgust firma esimene Super Bowli reklaam. Bloombergi andmeil maksab 30sekundiline reklaam Super Bowli poolajal umbes 4 miljonit dollarit ning praeguste prognooside kohaselt peaks poolaega vaatama 111 miljonit ameeriklast.
Lisaks palkas BlackBerry enda globaalseks loovjuhiks mitmekordse Grammy võitja Alicia Keysi, kes muuhulgas astub üles ka Super Bowli vaheajal. Keysi sõnul tuleb ta lavale enda uus BlackBerry Z10 käes.
Esmalt pärast ürituse algust firma aktsia lühidalt tõusis, kuid pärast keskpäeva oli hetkel veel RIMi nime kandva firma aktsia 5,55% miinuses, makstes 14,79 dollarit.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.