Alates neljapäevast, 10. aprillist hakatakse Eesti riigimaanteede neljarajalistel teelõikudel kohati tõstma piirkiirust 110 kilomeetrini tunnis. Kaherajalistel teedel piirkiirust ei tõsteta.
Maanteeameti liikluseksperdi Villu Vane sõnul on ilmastikuolud muutunud selliseks, et eraldusribaga neljarajalistel teedel võib teatud lõikudel suuremat piirkiirust lubada. „Kuid see ei kohusta kedagi maksimaalselt lubatud kiirust taga ajama, seda eriti õhtu- ja hommikutundidel, kui niiskuse ja miinuskraadide koostoimel tekkiv libeduseoht on veel täiesti olemas,“ selgitas Vane.
Ühtekokku lubatakse A- ja B-kategooria sõidukitel sõita 220,5 km kiirusega 110km/h. 2013. a kehtis suurim lubatud sõidukiirus 110 km/h 193,4 kilomeetril.
2014. aastal tõstetavate piirkiirustega teelõikude
nimekiri.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.