Alates neljapäevast, 10. aprillist hakatakse Eesti riigimaanteede neljarajalistel teelõikudel kohati tõstma piirkiirust 110 kilomeetrini tunnis. Kaherajalistel teedel piirkiirust ei tõsteta.
Maanteeameti liikluseksperdi Villu Vane sõnul on ilmastikuolud muutunud selliseks, et eraldusribaga neljarajalistel teedel võib teatud lõikudel suuremat piirkiirust lubada. „Kuid see ei kohusta kedagi maksimaalselt lubatud kiirust taga ajama, seda eriti õhtu- ja hommikutundidel, kui niiskuse ja miinuskraadide koostoimel tekkiv libeduseoht on veel täiesti olemas,“ selgitas Vane.
Ühtekokku lubatakse A- ja B-kategooria sõidukitel sõita 220,5 km kiirusega 110km/h. 2013. a kehtis suurim lubatud sõidukiirus 110 km/h 193,4 kilomeetril.
2014. aastal tõstetavate piirkiirustega teelõikude
nimekiri.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.