„Otsustasime Tartu kontori klienditeeninduse osa sulgeda kuigi see on olnud meile sümboolse tähendusega, sest meie jaoks Eestis sai sealt kõik alguse,“ ütles BIGBANKi juhatuse esimees Kaido Saar. „Laenuturg muutub koos inimeste ja nende harjumustega ning täna on Eestis võimalik pea kõike teha interneti teel, sellest tingituna on ka laenuteenused veebi kolinud. Ainuüksi selle aastaga oleme suutnud kasvatada digiallkirjastamise osakaalu 39%-lt 51%-le ning loodame seda veelgi kasvatada.“
„Analüüsisime turusituatsiooni ja Tartu klienditeeninduse külastatavust ning otsustasime keskenduda rohkem interneti ja kontaktikeskuse kaudu esitatud taotluste menetlemisele ning sulgeme Tartu klienditeeninduse 20. oktoobril,“ selgitas Saar.
„Tartu kontori klienditeenindajad ei pea oma töökohtade pärast muret tundma, sest klientidega tegeleb seal väike arv inimesi ning neile oleme juba asenduskohti pakkunud. Valdavalt tegeletakse Tartu kontoris BIGBANKi köögipoolel ehk administratiivsete tegevustega ning see jääb tegutsema ka edaspidi,“ lisas Saar.