Autor: Juuli Laanemets • 14. oktoober 2014

BIGBANK sulgeb Tartu kontori klienditeeninduse

Eesti kapitalil põhinev laenupank BIGBANK AS sulgeb järgmisel nädalal Tartu kontori klienditeeninduse osa ning teenindab kliente edaspidi Tallinna kontoris ja internetis, sest laenuteenuse pakkumine on muutunud üha enam internetipõhiseks.

„Otsustasime Tartu kontori klienditeeninduse osa sulgeda kuigi see on olnud meile sümboolse tähendusega, sest meie jaoks Eestis sai sealt kõik alguse,“ ütles BIGBANKi juhatuse esimees Kaido Saar. „Laenuturg muutub koos inimeste ja nende harjumustega ning täna on Eestis võimalik pea kõike teha interneti teel, sellest tingituna on ka laenuteenused veebi kolinud. Ainuüksi selle aastaga oleme suutnud kasvatada digiallkirjastamise osakaalu 39%-lt 51%-le ning loodame seda veelgi kasvatada.“

 „Analüüsisime turusituatsiooni ja Tartu klienditeeninduse külastatavust ning otsustasime keskenduda rohkem interneti ja kontaktikeskuse kaudu esitatud taotluste menetlemisele ning sulgeme Tartu klienditeeninduse 20. oktoobril,“ selgitas Saar.

„Tartu kontori klienditeenindajad ei pea oma töökohtade pärast muret tundma, sest klientidega tegeleb seal väike arv inimesi ning neile oleme juba asenduskohti pakkunud. Valdavalt tegeletakse Tartu kontoris BIGBANKi köögipoolel ehk administratiivsete tegevustega ning see jääb tegutsema ka edaspidi,“ lisas Saar. 

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Helen RootsKinnisvarauudised.ee juhtTel: 55 988 223
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 56 861 806